Lista Dag 01 – Presentera dig

Jaha vad ska man berätta om mig då?
Jag heter då Elina Westlund eller ja det kanske ni fatta och är 16 år och fyller 17 om två veckor (alltså den 22 oktober). Men jag bor i alla i en liten stad som heter Hedemora. Jag bor med min mamma, en hund och två katter i en lägenhet. En gång i månaden bor jag hos pappa en helg i Avesta. Jag går i skolan i Falun där jag läser till att bli stylist och det är första året. Och vill jättegärna jobba med det. Störta drömmen är väl att jobba i Usa och styla kändisar. Jag kan då säga att jag verkligen går rätt linje för det är askul och jätteskönt när det inte bara är en massa teoretiskt i skolan.

I alla fall, på fritiden (eller ja den lilla man får när man kommer hem efter fem typ varje dag) så brukar jag va med kompisar när jag orkar. Annars så slöar jag en hel del. Jag spelar gitarr som jag gjort i sex år nu, sjunger, spelar lite keyboard. Som det märks så är jag ett musikfreak! Jag har alltid velat haft ett band men det har inte blivit av. Och så brukar jag testa en massa olika sminkningar.  Sen när jag brukar ha tid på helgerna så brukar jag träffa min pojkvän som bor i Sandviken då. Som faktiskt oxå är min första haha.

Ja det va väl typ det? Skulle kunna babbla på om mer men skulle bli tråk.



Vill ni veta mer får ni fråga ;)

Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0