Oktober

Oj det är redan oktober! Tre månader kvar på 2011. Det här året har gått så himla fort. Det har hänt så himla mycket. Och nu i oktober kommer det hända en massa oxå :D
Den 11e är skolfoto och det ska bli nice för alla ska ha röda läppar och så ska det stå "pussgymnasiet" istället för plusgymnasiet haha.
Sen den 21a så är det klassfest med halloween tema och det ser jag verkligen fram emot. Kommer bli asnice!
Sen dagen efter fyller jag år och då blir det väl att umgås med familjen och pojkvännen? Blir hela 17 år! Tiden går fort. Vet inte ens vad jag vill ha när jag fyller år... Eller jo pengar! För måste köpa en ny mobil för min är ju helkass...
För några år sen såg man ju ut så där :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0