Sleeptime

Tjolahopp!
Helgen har spenderats med min lilla pojk <3 Vi har inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt typ. I fredags efter jag slutat skolan så åkte jag till Borlänge för att möta honom där och så skulle vi köpa skor. Och hittade ett par assnygga! Visar bild sen imorgon ;) Sen hittade jag en assnygg stickad tröja också. Vi åt på donken oxå. Sen när vi skulle hem så tänkte vi ta tåget men maskinjäveln tog inte mitt kort!!!! Morr! Så fick sitta i Borlänge till 21.55! Så va inte hemma fören klockan 23.00. När vi kom hem tänkte vi se på idolreprisen men vi somnade med kläderna på, och jag hade allt smink på mig och alla smycken. Och vi låg och sov på kläder. Haha! Sen på lördagen så va vi hos min mormor och firade min morbror som fyllde år. Vi åt jordgubbstårta. mmmmmmmmm! Sen gick vi hem på kvällen och kollade på film och åt chips & dip och drack cola. Idag har vi varit på stan och kollat runt lite :)

Ne nu ska jag gå och sova! Upptaderar mer imorgon!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0